Filmin Konusu: Riddick hayatı boyunca avladığı yaratıklar sayesinde karanlıkta bile görebilme yeteneğine olan sahip bir savaşçıdır. Serinin 2. bölümünde kralı öldürerek yerine geçen Riddick ihanete uğrar ve yaratıklarla dolu olan bir gezegende ölüme terk edilir. Giderek güçsüzleşen ve bu gezegenden kurtulmak isteyen Riddick, kimsenin olmadığı bir istasyondaki yardım alarmına basar. Yardım alarmının aktif edilmesiyle birlikte gezegene paralı askerlerin bulunduğu 2 uzay aracı gelir. Riddick’i yakalayıp üzerine konulan ödülü almak isteyen askerlerin asıl korkması gereken bir şey vardır: Karanlıktan gelen yaratıklar…

Filmin İlginç Sahneleri:

1) Komutanın yerlere ateş etmesiyle uçurumun çökmesi.

2) Riddick’in sudaki yaratıklarla savaşması.

3) Riddick’in, Santana’nın kafasını kesip kutuya koyacağını söylemesi ve bunu elleri bağlı olmasına rağmen yapması.

Filmde Geçen Sözler:

1) Kaç kere gözden çıkarılıp ölüme terk edildiğimi bilmiyorum. Sanırım ilk defa doğduğunuz gün oluyor. Sonrasında hesabınızı tutamıyorsunuz.

2) Kötü günleriniz olur. Bir de çok kötü günleriniz olur.

3) Sizi yere seren yumruk, görmediğiniz yumruk olur hep.

4) Bir yerlerde bir hata yaptım. Dikkatsizleştim, kendi üstünlüğümü körelttim ve en büyük suçu işledim: Medenileştim.

5) Bu kadar yolu kelleni bu kutuya koymaya geldim!

6) Tanıştığın insanların yarısının zekâlarının ortalamanın altında olduğu doğru mu?

7) Bu geceleri avlanan bir adam. Onu gündüz yakalayacağız.

8) Unutma, her yerde olabilir.

9) +İçimde neden boku yedik gibi bir his var? / -Yedik de ondandır.

10) Başı unut. Asıl düşünmeniz gereken sonun nasıl olacağı.

11) Korkmanız gereken ben değilim.

12) Yalan söylemek için bir nedenim yok.

Film Yorumu: Riddick serisinin en çok efekt kullanılan, hikâyesinin en gerçekçi kurgulandığı ve en hareketli bölümü “Karanlığa Hükmet"… Filmdeki her şey aşamalı olarak ilerliyor; ihanete uğrayarak yaratıklarla dou bir gezegende terk edilmek, güçsüz olmasına rağmen yaratıklarla savaşarak yaşam mücadelesi vermek, bir sonra bu gezegenden kurtulmak için yardım alarmını aktif etmek, paralı askerlerin gelmesi, karanlıkla birlikte yaklaşan yaratıklar… Tüm bunlar gerçekten de muhteşem bir şekilde uygulanmış. Yıllar sonra bile tekrar tekrar izleyebileceğimiz türden bir film.

Film Fragmanı:

 

Not: Riddick-3 filminden geriye notlarım bu kadar. Eğer sizin de film ile ilgili yazmak istedikleriniz varsa, yorum yaparak bizimle paylaşabilirsiniz...
İlgili Aramalar:Riddick 3 indir,riddick,film indir

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top